Pin4e’s blog :)

Аз съм морски човек, родена в Шумен, под самия Илчов баир, който се издига над града като едно добро цунами… И точно там, в моя град живеят няколко варненски гларуса – на покрива на театъра и сутрин крещят задъхано и синьо.  Родила съм се на 24 май, преди достатъчно години, за да осъзнавам късмета, да съм точно в тази част от Вселената,

на точно тази педя земица, наречена България, за която ми иде да извикам, почти като малкия принц:” Там при мене всичко е тоооолкова мъничко, че има място за роза, овца и вулкан”. И отвътре съм точно такава! Овцата е разума ми- уж ме води направо и правилно…но все пред себе си няма докъде другаде да стигна. Розата е сърцето ми – уж го покривам със стъклен похлупак, но току някой хлапашки вятър разтурил предпазливостта ми, или пък самата аз се обез(по)хлупявам, защото „ ако човек иска да види пеперуди ще трябва да изтърпи и две-три гъсеници…” А вулканът? Да-ааа! Това е душата, клокочеща от емоции!

Имам три опита за вулканична дейност с трайни щети:” Трудна за сънуване” -2006; „ Още тишина” -2011 ; и хумористичната книжка, написана на североизточен  диалект и както обичам да се шегувам с „пуйезия” – „Еротика по селски” -2011.

Последната, която споменах не звучи никак сериозно, но от опит знам, че е по лесно да разплачеш, отколкото да разсмееш. Щастлива съм, че  имам шанса да виждам понякога и сълзи от смях в очите ви!

Смехът и Тъгата са брат и сестрица – водят се ръка за ръка… И вървят така, до края.

Categories: Uncategorized | Вашият коментар

Навигация в публикациите

pin4e :)

Блог в WordPress.com.

